If it makes you happy, it can't be that bad

Tjenare vänner! 
Gårdagen var helt freakin' amazing, var ju i Matopos national park och var ca 7 meter från vilda noshörningar, alltså HUR HÄFTIGT!?!? Går verkligen inte förklara känslan alltså! Så himla mäktiga djur, och fina, samtidigt som dom är så fula! Det var verkligen en lyckad dag alltså, är så glad att jag åkte dit! 

Idag var jag på min sista drop-in (buhuu) och jag köpte choklad (cadbury ofc) för typ $25, sen hjälpte jag till att laga mat till barnen, jag gjorde sadsa (eller hur det stavas), det är typ majsmjöl som man kokar till en tjock massa, ser typ ut som potatismos och smakar inget, men det mättar! Vi sjöng till ABBA medan vi lagade mat och sen gick jag och lärde ut lite matte till ett av barnen samtidigt som jag spelade jenga med ett annat (jajjemän mamma, vi använder jengaspelet du packade med!) och sen var det dags för mat och fotboll och sen var det dags att säga hej då... Dagen flöööög verkligen förbi och jag hade hur kul som helst, alltså dom där barnen.. I'm in love! Är dock glad att jag inte var bara på community och jobbade med barnen för då hade jag varit helt förstörd nu då det var sista gången jag såg dom idag... 

Två av noshörningarna vi såg, såg typ 9 totalt

Staben och Chris tillagar köttet i bastuköket, dödens varmt där inne alltså 


Moira hackar kål eller vad det var för grönsak, haha!

Catalina och några av barnen på väg till fotbollsplanen idag

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är för go elin! Kram mor♡

2015-03-19 @ 21:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback