Does that make me crazy? Probably

Den stora frågan idag är ju varför jag skaffade blogg igen?
Jag har ju redan fullt upp som det är och har aldrig tid för något, eller tar mig aldrig tid
att göra något.
Den stora frågan idag är ju varför jag skaffade blogg igen?
Jatror inte att en jävel kommer följa denhär bloggen, men det struntar jag i. Jag behöver
bara ha någon plats där jag kan skriva av mig när jag har sånadäringa dagar man bara älskar,
hrm...
Screw this shit, nu drar jag till min bästa ponny och rider lite, sen blir det
förhoppningsvis fika i stan med gamla vänner och nya människor. Men känner jag mig själv lär
jag ju vara alldeles för seg för att ens ta mig iväg innan klockan 21, men sånt är livet
enligt mig.
Den stora frågan idag är ju varför jag skaffade blogg igen?
Jag har ju redan fullt upp som det är och har aldrig tid för något, eller tar mig aldrig tid
att göra något?
Jag tror inte att en jävel kommer följa denhär bloggen, men det struntar jag i. Jag behöver
bara ha någon plats där jag kan skriva av mig när jag har sånadäringa underbara dagar man bara älskar,
hrm...

Screw this shit, nu drar jag till min bästa ponny och rider lite, sen blir det
förhoppningsvis fika i stan med gamla vänner och nya människor. Men känner jag mig själv rätt lär
jag ju vara alldeles för seg för att ens ta mig iväg innan klockan 21, men sånt är livet
enligt mig.

Yours truly,
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback