It is time for you to stop all of your sobbin'

Igår jobbade jag och när jag kom hem såg jag fram emot att bara vara hemma och möblera om i mitt rum och i mina garderober.
Men IKKE, Ellinor hade andra planer för min kväll. Vi skulle kolla på åter till cold mountain, den är jag jättesugen på och har varit jättelänge men det är en annan historia, men då kom vi (jag) på att vi hade kräftor hemma. Så vi haffade Byan och styrde hennes lilla röda mot närmaste mysplats.

På vägen kom dock Ellinor på att Adam och Sebastian Algons borde följa med, så vi haffade dom med, Sebastian Algons var lite svår men det gick till slut!
Vi åkte till berget och myste med kräftor, en fungerande lykta och filtar.

Sen irrade vi omkring mellan donken och max, men det slutade med en glass för Byan och en cheese för mig på donken, i aint proud of it....

Idag är jag sjuk och imorn är det skola, är jag nervös? Svar nej.


Yours Truly, Elin

Kommentarer
Postat av: emma fors / forzi.blogg.se

ska du fan inte vara!! donken? när du kan äta på max?!

2010-08-24 @ 00:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback