It’s a little thing we make

Idag hade jag tänkt att vara en jätteduktig tjej genom att klippa alla gräsmattorna, städa hela huset och putsa fönstren.
Men det blev inte riktigt så, innan jag skulle klippa gräset råkade jag göra en awesome frisyr som jag blev helt till mig över och när jag väl kom ut och skulle börja klippa blir jag anfallen av getingar.
Idag hade jag tänkt att vara en riktigt duktig tjej genom att klippa alla gräsmattor, städa hela huset och putsa fönstren.
Yourtruly,
ElinIdag hade jag tänkt att vara en jätteduktig tjej genom att klippa alla gräsmattorna, städa hela huset och putsa fönstren.
Men det blev inte riktigt så, innan jag skulle klippa gräset råkade jag göra en awesome frisyr som jag blev helt till mig över och när jag väl kom ut och skulle börja klippa blir jag anfallen av getingar.

Så det blev som det blev, kunde inte gå utanför dörren utan att det kom getingar med sina sticksiga rumpor, så jag fick helt enkelt putsa fönstren och kolla på how i met your mother.
But hey, jag klagar inte!

Yours truly,
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback