Your lipstick stains on the front lobe of my left side brains

Oj oj oj, nu va de ett tag sen, eller var det de? Eh.

I alla fall, i helgen har det varit matfestival, så jag och min sköna, aka Ellinor, jobbade för fullt med att sälja godisremmar och svingoda popcorn! Jobbade både i fredags och lördags och idag jobbade jag ett pass på Max, så nu har jag tjänat pengar så det räcker och blir över känner jag!

Fick en spännande förfrågan av min pojkvän idag, jag är riktigt sugen på det, och då menar jag RIKTIGT sugen!!


Men nu ska jag sätta mig framför TVn och njuta av livet, mysa och kolla på desperate housewives, allt det med en hårinpackning i rufset!

Yours truly,
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback