All that I dreamt had been untrue

Nu var det ett tag sen!
I torsdags tillbringade jag hela min dag inne i stan känns det som, jobbigt att gå på stan när man visste att man skulle till göteborg dagen efter..
På kvällen var vi i alla fall några tjejer hos Ellinor, för hon fyllde 18 år, grattis till henne! Det blev dags för flickorna för utgång och då fick jag gå hem, som den lillskit jag faktiskt är.

Igår tog jag och min vän Emma Fors tåget till göteborg, vi hade otroligt mycket flyt med tåget dit, men missade tåget hem med ca 1 minut, mindre kul!
Jag köpte 2 tröjor, en kjol, en plånbok och, eh, inget mer? Köpte i alla fall en tröja som jag sett på Monkis hemsida!!! Jag menar, hur ofta händer det? Att man faktiskt hittar något inne på Monki som man sett på internet? Första gången det hänt mig i alla fall, but i aint complaining!


Nu hade jag tänkt att duscha, och känner faktiskt för att städa mitt rum, det ser förjävligt ut, som vanligt heheeee.
Ha en bra dagis!

Yours truly,
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback