Det snurrar i min skalle

Idag har tankarna snurrat vilt i mitt huvud. Och jag har tröstätit, a lot.

Skolan började idag, kommer inte ens ihåg hur många utav dom nya treorna som har smilat mig rakt upp i facet o sagt "hur känns det nu då? 'HA-HA'". Vem som helst kan nog räkna ut med lilltån hur det känns för mig just nu, just idag. Liksom.
När hela min förra klass blev utkastad, vad gjorde jag kvar i skolan då? Ajuste, jag hade lektioner med min nya klass!
När alla 93or sjöng "vem vill gå i trean nu?", vad gjorde jag? Ajuste, jag satt o lipa för jag har ett år kvar, ah men de va ju gött!

Nä, just nu är jag inte så himlans glad på livet må jag säga, det blir ju inte direkt av att norge existerar.. (fast vad hade världen varit utan 'hva skjer'? yeah not so much!)

Det är här jag vill vara just nu, då hade jag mått alltså!

Yours truly,
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback