Men det är något som gnager ändå

Jag är helt slut. Helt död alltså. Alldeles matt.
Hatar allt just nu, för jag går bara o väntar på att tiden ska gå känns det som. Vill först att det ska bli imorn så att Erika kan komma hit och vi kan åka till göteborg och handla lite grejer till Ayia Napa, som jag också längtar till, dit åker vi på fredag! Sen vill jag bara att det ska bli maj 2012.

Nu har det gått en månad, det är tio kvar, och det känns ärligt talat riktigt tungt.. Det är faktiskt inte kul någonstans och jag vet faktiskt inte hur jag ska klara mig..
Nu är det sommar, och innan allt blir som förut ska det bli höst, hösten ska bli till vinter och vintern ska bli till vår, sen ska det nästan bli sommar igen. SEN är vi tillbaka på ruta ett, fast då har vi ändå förflyttats till ruta elva eller något..
Okej nu blev det ganska krångligt, men det är så det är just nu, vet inte vart jag har mig själv och vad jag vill eller vad som händer i mitt liv, det är knappt så jag fattar själv...

Okej, jag la inte upp den här bilden för jag är deppig, utan för att jag är trött, på allt, i hela kroppen.
Tror jag har lagt upp den förut? Men vad gör det om hundra år?

Yours truly,
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback