Today I don't feel like doing anything

Nu vare ett tag sen va?

I fredags tog jag och min käre vän Lisa tåget till göteborg för att sedan fira min födelsedag på lördagsnatten.
OCH vi hade så JÄKLA kul!! På fredagen satt vi och blev lite småfulla på några öl och glas vin med Lisas pappa på en pub som var urmysig!

På lördagen förfestade vi i lägenheten tills det blev dags att dra in till stan (ca 23-23.30 eftersom jag fyllde år efter tolvslaget!) och vi hittade ett ställe där vi småbarn kom in!
Klockan var 23.54 och jag trodde inte jag skulle komma in när vakten kläckte ur sig att "det här är ju imorn?" men då sa jag "nääee det är ju som seeeeex minuteeeer!" men då gratulerade han mig och jag fick kila in och dricka mina första lagliga öl och drinkar!

Vi vinglade hemåt vid halv 5-tiden efter en ganska onykter kväll med white russian, blackjack, bastutoa, carlsberg, dans, norrmän, ännu mer dans, ännu mer norrmän, korvätande, telefonsamtal, spårvagnstur och ett möte med polisen.
Helgen var SÅ himla rolig, och grattis till både mig och Lisa som nu har blivit myndiga!

Bild från puben i fredags.

Yours truly,
Elin

Kommentarer
Postat av: emma fors / forzi.blogg.se

woho! grattis :D

2011-07-25 @ 23:59:36
URL: http://forzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback