I'm no superman

Idag är det slut. Det är slut på all skit. Nu sätter jag ner foten.

Men främst av allt så klarade jag teorin idag, eller klarade och klarade, jag spöade skiten ur det där jävla provet!

Jag var SKITGLAD (observera: "var")! Och jag trodde att INGET kunde få ner mig nu, men då hade jag fel. Så jävla fel.

Idag behöver jag en dagbok, börjar med en digital innan jag kan köpa en riktig. Behöver ett ställe att skriva av mig utan att NÅGON kan läsa det, inte för att så många som läser det här men ändå. Behöver något för bara mig.

Yours truly,
Elin

Kommentarer
Postat av: Dirk Diggler

Tränar på samma gym (tror iaf att det är du)...blir alltid lika glad inombords när du är där...men vågar ej prata med dig....wow...du är såå vacker!!

Svar: haha tack i så fall, vem är du?
Elin Briggner

2012-10-25 @ 11:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback