Har nån hört nåt om hurricane?

NUUU är det morgon igen, wiihoooo... Har precis tryckt i mig en redig frulle och snart bär det av mot skolan!
Idag är det tydligen sportfånetema för treorna, lär ju bli intressant, undra hur många som bara har på sig vanliga shorts och en t-shirt egentligen?

Slutar i alla fall astidigt idag, sen ska jag hem och göra nytta, eller bara sova, vi får se vad som lockar mest!
Har en telefontid bokad med min käre vän Adam Andersson, det är så man får göra ibland när det inte funkar på annat sätt, haha!

Har faktiskt ingen bild att bjuda på och jag orkar inte ta någon cambild... Har btw färgat håret, det blev RÄTT mörkt, nästintill svart skulle jag nog vilja säga!

Yours truly,
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback