Sorry everybody!

Tjatja! Nu har vi varit här några dagar men jag har alldeles för lite wi-fi kvar för att kunna berätta allt som hänt! Lovar att det blir LITE bättre uppdatering när jag fått ordning på internet på mobilen o allt sånt! 
I alla fall, so far so good, vi chillar runt o festar o solar o fixar o donar! Just nu är prio ett att skaffa ett billigare boende och ett jobb, då vi känner att vårt nuvarande hostel är lite expensive...
MEN hinner inte mer nu, ni får följa mig på instagram: elinbriggner elle adda mig på snapchat där jag mest håller till (elinbriggner där också), annars är det FACEBOOK som gäller än så länge! 
 

Lägger upp samma bild här som på insta, det är vårat rum på hostelet! Just nu delar vi rum med en britt, en irländare och en brasilianare, det ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback