Vindarna formar vårt år

ALLTSÅ VA!? VA!? VAD HÄNDER!?
IMORGON klockan 10:30 (okej ca 10:30, det är mig det handlar om..) sätter vi oss i bilen och styr vår kos mot Arlanda, och sen till Peking och sen till FREAKIN' SYDNEY, alltså HUUR sjukt är det!? 
 
Idag har varit en dag med måååånga hejdåkramar och lyckönskningar, kommer sakna alla fina vänner hur mycket som helst.. Man lämnar liksom tryggheten med alla vänner, jobb och familj huuuuur många mil som helst bakom sig! (okej det var tydligen ca 1560 mil från sthlm till sydney, var tvungen att kolla upp det, ALLTSÅ HUUUUR LÅNGT!?!!?)
 
I alla fall så tror jag inte ens att jag har förstått än vad som ska hända imorn.. Det känns så otroligt overkligt och jag förstår liksom inte vad som händer... det är helt sjukt bara, sitter här och mår illa och magen pirrar som om det finns 300 små fjärilar där inne och jag känner bara att jag inte kan sitta still!
 
Shitpommesjävlarshit, imorn åker vi.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback