Don't look back in anger

Ciaoo!
Ska precis lägga mig och sova, sista natten i min första lägenhet away from home, som är belägen på 93-105 Quay Street i CBD Sydney. Hur sjukt är inte det egentligen!? 
Känner mig dock riktigt redo för att lämna Sydney för ett tag, vet att jag vill komma hit igen för några dagar, men just nu är jag redo för att dra vidare och se annat! 
Imorn drar vi, som jag tidigare nämt, till Shepparton i Victoria för att jobba på en farm. Jag och Georie åker imorgon och sen kommer Josse dit efter ca en vecka och joinar oss igen! Ser fram emot det sjukt mycket! Dagen idag har i princip bara bestått av att tvätta och packa, trodde aldrig mina grejer skulle få plats i min rygga, men än så länge funkar det! 

Tiden här i Sydney har varit helt underbar, när jag tänker tillbaka på allt som har hänt och alla människor vi träffat inser jag verkligen att även fast det inte alltid gått som planerat så har det alltid blivit bra ändå på något sätt! Längtar verkligen sjukt mycket tills när vi ska börja vår resa på östkusten, vi har bara varit här i ca 2,5 månad och vi har redan varit med om så mycket, så kan nog inte ens tänka mig hur mycket vi kommer vara med om på östkusten, I'm buzzing! 

La upp den här bilden på instagram förut, det var hur svårt som helst att välja de bilder som skulle vara med, har 
så många härliga minnen redan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback