Sometimes I get a good feeling

Sometimes I get a good feeling

Tjenaretjenare vänner! 
Jag är lite för lat för att skriva just nu så det får bli en riktig bildbomb istället! Dom flesta bilder är tagna med min kassa iPhone 4 (förlåt telefonen du är en lifesaver) så kvaliteten kanske inte är den bästa, men det får gå ändå! 

Kan ju tillägga att allt är asbra här, jag åker bräda i princip varje dag. Igår slutade jag jobba 14 och liftarna har last chair 15:15 så jag skyndade mig ut och åkte ca en timme med älskade Håkan i lurarna. Det är nästan så jag blir avundsjuk på mig själv, SÅ bra är det här alltså! 

Ikväll är det christmas dinner också! Har typ inte några julkänslor trots att jag är på typ den juligaste platsen som finns, men får hoppas att det kommer lite ikväll, eller när jag får paket hemifrån som jag fick höra har skickats nu hihihiiii!  
Updatekom precis hem från christmas dinnern och HELVETE vad grymt det var!! Maten, sällskapet och inte minst: JAG VANN ETT PAR SKIDGLASÖGON VÄRDA $220 (ca 1300kr)!!! WHAAAAT!? Alltså mitt liv är complete, allt är underbart.

Här är bilderna som lovat, enjoy! 

Bild från 1609 när dom hade opening night. Här är Jo, jag, Lachie, Heinen och Cecilie, underbar kväll! 

The commit chair en underbart solig eftermiddag. 

Överredigerad bild på Josh, Kristine och mig när vi åkte lite en eftermiddag.

Cecilie precis efter hon ramlat rejält i en av dom blåa backarna haha, happy days dock! 

Josh och Nick på väg hem via Christmas Bowl, en av mina favvisar att ta hem, så härlig! 


Vackra Silver Star, pudrigt och härligt.

Min roomie Tiff i en av backarna.

Michelle och Sean precis efter Peanut Trail, här är vi precis på väg till ett rätt skönt hopp! 

No words needed.

Alltså folk dekorerar vissa träd här med juldekorationer så det är SÅ fint när man åker upp med liften, jag dör!! Myspysar! 


Här är en av favvisarna - peanut trail, det är typ hopp hela vägen genom på en trång backe, så temat är att ha riktigt bra böj i knäna, sen kan man köra största delen efter det genom träden, LOVE IT! Sista bilden är när Richelle kommer genom den! 


Julmiddagen ikväll, alltså mmmmm! 


Michelle och jag i våra finfina tröjor ikväll.


Dennis i hans GRYMMA outfit.


Jag och Lachie och en av våra Jägerbombs, alltså vad är det med mig och Jägerbombs här!? 

Sist men ABSOLUT inte minst. Jag och mina fina GOGGELS!!! Alltså man fick ett nummer på xmas middagen och sen drog dom lotteri på klubben man gick till efteråt. Och jag som ALDRIG vinner något ba vann det finaste priset EVER!! Så glad då dom andra glasögonen jag hade typ sög och har en repa i dom så jag ville köpa nya, BEST DAY EVER!! Här ser man även lite av min finfina hemgjorda xmas sweater, åh så nöjd!! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har det allt bra gött Elin!! Kram Mor!

2015-12-16 @ 06:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback