I hear the drums echoing tonight

Helloooo vänner! 
TADAAAA, I'm BAACK! Hoppas jag i alla fall, haha!
Det är dags igen, just nu sitter jag här, stressad, med skitigt hår och med lite av mina sommarkläder och de flesta av mina ridkläder nerpackade i ryggan. Den där ryggan alltså... hatkärlek!
 
Imorgon, mina vänner, händer en sak, en rolig sak! Jag ska nämligen åka till Zimbabwe! Jag blir borta i cirkus tre veckor och jag ska jobba som typ volontär. Det är ett program som heter Horses&Lions och jag kommer alltså jobba med hästar och lejon (daah), so freakin' excited just nu alltså! Har precis packat det mesta så nu har den största stressen släppt.. Kommer dock inte kunna slappna av förens jag väl sitter i bilen på väg till Arlanda tror jag haha.. eller kanske inte ens förens jag är på planet.. den som lever får se helt enkelt!
 
I alla fall, ska försöka blogga så mycket jag kan när jag är down there, jag hoppas att jag kommer ha ganska bra tillgång till internet ändå så ni kan få läsa lite om mina dagar o kanske se lite bilder då och då!
Såååå, med det vill jag helt enkelt bara säga: håll utkik här om ni vill se lite skoj (förhoppningsvis)!
Hadeeeee!
 
that feeling tre timmar efter man bokat alltså, stört!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback