With you in the middle

Halli hallå! Det har ju varit ett tag sen nu och är ärligt talat sådäääär sugen på att skriva om allt som hänt så tänkte köra på en så däringa liten bildbomb istället! Vilket jag även delar upp i tre olika inlägg haha... 

Börjar i alla fall med sista tiden i älskade Silver Star! Hela tripen till Silver Star var helt otrolig! Tiden gick dock lite för fort så slutet kröp upp på oss alldeles för hastigt.. Är helt klart nöjd med resan och är SÅ tacksam till mig själv att jag åkte dit! Träffade såna helt underbara människor och fick lära mig massvis och se sjuka vyer av detta underbara land! 
Det sorgligaste var dock att lämna det som varit mitt hem i nästan fem månader och säga hejdå till alla underbaringar.. Tror inte jag gråtit så mycket typ någonsin nästan haha!! Nää nu överdriver jag lite men jag var nog den som grät mest skulle jag tro haha, vem kunde tro det?? 
Jaja, här kommer bilderna som utlovat i alla fall! Del ett (och största delen) av mina bilder haha!!

Steph och Jarrods sista dag spenderade jag med dom och deras vänner. Vi åkte snowboard halva dagen och fat biking några timmar efter det, så sjukt kul och jobbigt! 


Åkte på en tvådagars road trip till Revelstoke med dessa dudes. Fr vänster på översta bilden har vi Paul, Sam, Scott och Sean som står bakom dom. Revy var det bästa jag gjort alltså! Så himla grym snowboardåkning med pudersnö upp till knäna och GRYMMA trails bland träden. Man kan säga att vi spenderade två dagar att åka i träden och jag lärde mig massvis när jag försökte hålla fart med killarna, haha! 


Sweet solnedgång med bärs, Sean, Mattie, Hannah och Michelle. Kan ju säga att vi gör lite mer än bara kollar på solnedgången haha!! Mysisar!

En dag hittade vi på Michael som tog massa bilder på oss när vi åkte. Enda hoppbilden som finns på mig så det lilla skuttet får faktiskt duga! 



En dag tog vi (jag, Kelsey, Scott, Tiff, Hannah och Mattie) oss an hiken till Alder Point, en dubbelsvart backe man var tvungen att hikea upp till i ca 30 min. Vi valde helt fel dag med solsken och ganska kass snö, men utsikten var helt fantastisk!! 


En dag hade vi (jag, James, Kelsey och Fritz) bestämt att köra bräda som små illrar, men snön var väldigt dålig så vi bestämde oss för att köra på en dagsfylla istället. Sagt och gjort, minipubrunda med en polaroidkamera blev våran dag! 

Vi hade en gangster night med tatueringar och boxarflätor. Här är Chris och jag looking cool. Kan ju säga att jah vaknade upp morgonen efter med tatueringar där det stod "no regrats" på bröstet och "made self" på fingrarna, och dom gick fasen ALDRIG bort!! Snacka om regrats!

Tiff, jag och Nicolai hyrde snowblades en dag och åkte runt och körde datten, SJUKT kul!! 

Åkte på ytterligare en road trip. Denna gången med Mattie, Tiff, Meg och Gabi och vi åkte till Sun Peaks! Det var sjukt kul bortsett från att jag blev lite för sugen på puder och åkte rätt in i träden och åkte på en MINST 20 minuter hike i världens djupaste puder så jag var genomsvettig och hade blodsmak i munnen. Men jag överlevde iaf och hade kul resten av dagen! 


Vi firade St Paddys day, typ en irländsk högtid och alla hade på sig grönt. Det var ett riktigt partaj och sjukt kul! På första bilden är det jag, John, Scott och Christoffer i bakgrunden. Och understa bilden är Callum bara så sjukt söt så den var tvungen att vara med! 




Brorsan kom och hälsade på i mitten/slutet av april och det var sjukt mysigt att han kom! Vi åkte mycket skidor, drack en hel del öl och gjorde kroppkakor som vi åt med svensk lingonsylt med massa härligt folk från staff accom. Helt klart ett lyckat besök från min sida! 




Samma dag brorsan lämnade mig kom MoP på besök! Vi åkte också mycket skidor (jag dissade dom på sista puderdagen dock hehehe) och åt god mat! Vi åkte även ner till Vernon en eftermiddag/kväll och kollade på massa fina sjöar och åt sushi som fick mamma att bli galen på pinnarna, haha! Sjukt mysigt att ha morsan o farsan på besök också!! 


Här är en av dom sista dagarna då vi hade en "scavanger hunt" där man fick en lista med 100 saker man skulle göra och ta kort på det, sjukt kul!! Det var jag, Calvin, Michelle och Dyllan i ett lag och vi kom faktiskt tvåa och vann en grym kylväska! Så grymma, haha!! Grymt kul dag! 

Min absoluta favorit på berget - Stardust. En dubbelsvart backe som var ganska tight i träden och som en halfpipe på vissa ställen, paradis!! 


Absolut sista dagen i backarna. Det var även en retro-dag, så man skulle klä sig i retrokläder så det gjorde jag! Allt jag hade på mig var kvarlämnat i staff accom av folk dock haha, så fult! Och kan även tala om att dom sista dagarna var jag rätt trött, hrmm haha, så att jag låg/satt och sov på liftarna var inte ovanligt haha!

Tror faktiskt att detta är en av dom sorgligaste bilderna i mitt flöde för tillfället. Här håller jag och Tiff på och packar, och ska inte ljuga, det var fasen ett helvete!! Inte ens nästan lite kul.



Två bilder från allra sista kvällen i älskade Silver Star. Alla hade typ massa mat kvar så vi hade ett stort knytkalas som var hur mysigt som helst. Alltså vilka mysisar jag levt med!  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback