Two bottles whiskey for the way

Tjäna tjäna!

Allt är fortfarande baraaaa bra här! Jag jobbar, hikear och bikear (okej det där lät mycket bättre i mitt huvud än i skrift men whoo caaares!?)!
Förra torsdagen drog jag och Cal ut på en cykeltur till Cheakamus, vilket är typ en "förort" till Whistler. Det var typ 9km dit och sen cyklade vi runt där ett tag innan vi cyklade hem igen. Så det blev ca 3 mil allt som allt! Safe to say att jag var rätt död efter det haha!! Men det var sjukt fint så totalt värt det! Och ingen vila för Elin Briggner här inte! Det var bara att ta sig in i duschen och fixa iordning sig för vi hade minsann bokat en sushidate på en av restaurangerna här! Så jag, Sam, Nicole, Sarah, Averi och två av Averis vänner festade till med en trerätters och sake margaritas med jordgubbssmak, SÅ.HIMLA.GOTT!! Vi drog iaf vidare och köpte billigt vin på en pub och bara snackade, mycket trevlig dag och kväll om jag får säga det själv!

Annars har det inte blivit så många knop gjorda alltså. Har jobbat en hel del och bara njutit av mina vänners sällskap typ, haha!
I söndags drog jag och Nicole upp på berget och skulle ta en liten hike där uppe, men IKKE sa Nikke, dom hade fått 40cm snö natten innan så det var lavinvarning - i mitten av juni!?!?? Sjukt ju!! Vi roade oss iaf med att åka lift, vilket var sjukt mycket roligare än det låter, haha! Det var så konstigt att vara på den utan snowboard och åka nedför!? Plus att utsikten var sjukt fin! Fina, fina Kanada!
På kvällen sen drog vi till Sarah för att kolla på Hitta Nemo för att förbereda oss för Hitta Doris som vi skulle se på tisdagen sen. Men det slutade med att vi mest drack vin och pratade, inte mig emot dock!

Oooch i torsdags denna veckan firade vi midsommar!! Skulle firat i fredags egentligen men jag jobbade då så det fick helt enkelt bli andra bullar! Såå Michelle, Steff och Cayleigh kom hit och vi åt sill o potäter o jordgubbar och drack snaps med snapsvisor och det spöregnade ute men jag och Michelle hade klänningar på oss, precis som det ska vara!! Sarah och Meg joinade in också och vi drog ut på äventyr i byn och det var sjukt kul! Långt ifrån en traditionell midsommar, men det var en riktigt bra kväll ändå, haha!

Asså dom har sjukt söta skyltar överallt här! Gillar den nedersta skarpt, alla väjar för björnen!
Vi hittade en hängbro, alltid lika häftigt! Satt på kanten bredvid hängbron med stupet rakt nedanför vilket var sjukt mäktigt! Tur att inte morsan såg, hon hade väl tyckt att man var dum i huvudet igen...!
Fina, underbara natur.
Nicole, mina pulled pork miniburgare och min bärs en solig dag på BG Grill, mer såna kvällar tack!
Fiskgraffittin under en bro där jag tar många promenader, så fint!
Liftturen ner för berget, så konstigt och SÅ fint! Man ser Green Lake på nedersta bilden och den är verkligen SÅ grön! På den sjön är också Whistlers flygplats placerad och flygplanen landar och lyfter från sjön!
Sarah, Nicole och Sam när vi kollade på film! Eller, ah, drack vin och pratade med Hitta Nemo i bakgrunden..
Sill och potäter såklart!! Dom säljer "swedish pickled herring" i vår vanliga matbutik här faktiskt! Sjukt dyrt men det är ju bara midsommar en gång om året! Senap och löksill fick det bli! Och jordgubbar såklart. Och gräslök.
Redo för snapsvisorna, haha! Att höra engelsktalande försöka säga "sjung hopp fallerallan lej" är helt klart en favorit!
Blommor ska det vara! Tycker jag och Michelle ordnade en bra midsommar ändå!

Kommentarer
Postat av: NicoleAmumn

AllExpress Endless coupons, discounts, promotions and flash deals. Competitive Prices On More Than 100 Million Items. Check Out All Deals on AllExpress. 24*7 Customer care. Buyer's Protection. Free Shipping Worldwide. Secure Payment Method.


[url=https://bit.ly/3cpTG0U]fast. Men's home clothing . to any place[/url]
[url=https://bit.ly/3cpTG0U]very fast. Women's suits .to order[/url]
[url=https://bit.ly/35c29AV]inexpensive. Servers . to anywhere in the world[/url]
[url=https://bit.ly/3cpTG0U]very fast. Off-roaders, vans, boats, etc. transport .to order[/url]
[url=https://bit.ly/35c29AV]high quality. Women's shorts .to order[/url]




@a

2021-06-15 @ 22:17:20
Postat av: FrankPsymn

Our gas engineers and heating engineers are qualified professionals who can handle any gas-related repairs or installations. [url=http://fussballforum-mv.de/forum/index.php?page=User&userID=72253] Gas safety checks...[/url]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback