Jag är en fattig bonddräng

Heeej vänner!! Uppdateringsdax här nu dåååå! 
De senaste dagarna har varit såå fina med massa sol o allt, vilket tydligen är superovanligt för Whistler vid denna årstiden!! Lucky mee! Så drog iaf till en av sjöarna med lite polare här om dagen och lyckades bränna mig helt och hållet på hela ryggen, haha, classic start på sommaren!
Annars har jag mest jobbar och hängt med lite polers faktiskt! Har ju grymma roomies och jag och Nicole har varit ute på lite fler cykelupptäcktsfärder och kikat runt, så fint alltså!! Och det ser ut som att vi har en ny tjej på g att flytta in här, hon heter Sam och verkar supertrevlig på det lilla jag träffat henne! Så allt är fina fisken alltså!!  

Imorgon ska vi ha personalmöte på Cool as a Moose och efteråt ska vi till ett ställe som heter "escape rooms", där man typ blir inlåst i ett rum o ska försöka hitta ledtrådar så man kommer ut! Lär bli spännande med tanke på språket o allt, haha, så det är tur att vi gör det som en grupp, haha!! Vad som händer efteråt får vi se, det är Megs och Seans födelsedag imorgon så dom ville gå ut, så det blir ju förmodligen så då va!? Den som lever får se helt enkelt! 

Jag och Paddy på en klubb vi gick till i torsdags. Så konstigt att vara på en klubb igen!? Liksom, vad gör man? För högt ljud på musiken för att prata och för trångt för att dansa? Fan, nu känner jag mig gammal. 

Jag vid Green Lake igår när jag och Nicole. Vi cyklade till Green Lake och sen runt hela jäkla Alta Lake tillbaka till Nesters där vi bor, blev ca 15km så det kändes ju nice ändå såhär i mitt nya nyttiga liv! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback