I found this boy, and he was drinking all night long

Okeeeeeeey, jag har lagt ner bloggandet och kommer mest skriva här när jag känner för att skriva av mig, eller när jag känner för att skriva helt enkelt, sounds greaat!

Btw så har jag kommit på ett sätt att få internet att funka nu! Så nu fungerar det UA! peppar, peppar, ta i trä...

Nu ska jag i alla fall hänga tvätten och sen måla min spegeeeeeel, finally, och sen åka till stallet, eller dammsuga, vi får se lite, båda sakerna är ungefär lika roliga just nu, haha!

Btw så hatar jag västtrafik, jag va så jääääääääkla arg igår efter att ha suttit ute i iskylan i 2 timmar så jag ringde o skällde på någon stackars tjej som bara sa "kundtjänst är stängt nu" hela tiden... stackars tjej som fick ta emot konsekvenserna av min innersta vrede!


Yours truly,
Elin

Kommentarer
Postat av: emma fors / forzi.blogg.se

aw gullesnuttar

2010-11-05 @ 15:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback