Det är så enkelt, nu vill jag ha dig, vad kan jag säga mera?

Det går bra nu, kompis det går bra nu!

Inatt sovde Adam Andersson hos mig, vi åkte till skolan i morse och jag hade mina två lektioner, yey!
Sen blev det stan ensam en stund, gotta love it typ, sen luncha med min vän Emma Fors och sen kom Adam och vi drog hem till honom för en stundis!

Jag kom nyss hem och ska precis börja plugga inför mitt samhällsprov jag har imorn, sen ska jag till Adam och sovis där i natt. Imorn ska jag till Lisa efter provet, sen blir det idrott och efter det Lisa igen. Känns braaaa va!
Hoppas att det för en gångs skull blir som jag planerat, det brukar inte alltid(=aldrig) bli så, heheeee!

Yours truly,
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback