Crying you're sorry, but sorry won't do

Dagen igår var hemsk! Först jobbade jag, fick stå i drive in-en(?) för första gången, HELT OK!
Sen drog jag på handledarkurs på trafikskolan och det var typ hemskt, så boring så jag dog.
Sen var det ju bara till att åka hem och göra alla mina läxor, jaja, så är livet på samhäll.

Idag var jag på Thai House och åt friterad banan och glass, Adam bjöd mig på dricka eftersom det ingick i hans matbuffé som han köpte, men sen sa dom åt mig att jag inte fick dricka för, ah orkar inte förklara, men jag fick i alla fall betala 25(!!!!!!!) kronor för en typ 33 cl dricka, det är fan sjukt dyrt. Hehe snål jag är.


Längtar så sjuuuuuuuuuuuuuuuuuukt mycket efter vintern och snö, vill åka snowboard, just precis just nu!

Yours truly,
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback