Giving up the gun

Idag har jag bara flängt omkring i hela Skövde känns det som. Hade två lektioner som var ungefär 5 timmar isär, rolig håltimma...
Nu har jag ont i fötterna, benen och värst av allt: jag har ont i ryggen!
Ont i ryggen är verkligen döden, man kan inte stå, man kan inte sitta, man kan bara ligga ner. Och hur många olika saker kan man göra när man ligger ner egentligen? Inte speciellt många kan jag tala om!

Jag får ta en alvedon och gå till sängs, är dödstrött också, och ska jobba imorn 11-20, wish me luck!

Btw så visade jag mina skills i att slå in paket för Adam idag, jag är helt sjukt bäst på det.
Och så köpte jag Greys Anatomy säsong 1 på dvd, bara 4 säsonger kvar!

Yours Truly,
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback