Hur ska det gå?

Veckan hittills har typ varit kass? Imorn är det klassdag i Ösjönäs, värt? På fredag är det ytterligare någon cpdag med klassen, värt?
På lördag är det något DM och jag har ju lovat Emma att vara hästskötare, så jag får bita i det sura äpplet och sätta mig i bilen klockan sex på morgonen för att sedan sitta där i två timmar.
På söndag ska jag jobba mellan 11.30 och 20.00, vill helst glömma bort denna veckan. Now it's official, vecka 36 år 2010 kunde jag klarat mig lika bra utan.

Ne, nu ska jag sluta deppa, har ju för fanken köpt grejer idag, då ska man vara glad!
Nu ska jag i alla fall lägga mig i det varma badet och chilla base med min Eclipsebok, gotta love it.

En vacker, fin, underbar, älskad och saknad människa!

Yours truly,
Elin

Kommentarer
Postat av: emma fors / forzi.blogg.se

du bet inte i det sura jävla äpplet !! får väl gå upp halv 5 själv då... </3

2010-09-10 @ 22:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback