I don't beg, I don't borrow, I steal

Nu har jag jobbat HELA helgen, och lite där till!
I onsdags sov jag hos Adam, på torsdag morgon ringde dom från jobbet och bad mig jobba 17-21 och jag tackade ja.

Sen har jag jobbat fredag och lördag och dött på kuppen. Igår slutade jag vid 18 och då åkte jag, Viktor och Kajsa ner till stallet för att rida.
Vi köpte pizza i Stöpen och sen åkte vi hem, var riktigt sugen på en hemmakväll och ett tidigt insomnande, men IKKE! Adam och dom sex vännerna skulle spela poker och dricka öl, och Adam ville att jag skulle komma, och vad gör man inte för sin pojkvän?

Så i morse gick jag upp i ottan (halv 10) och såg Adam ligga kvar i sängen och vara varm och sova, det tog emot lite att gå upp då må jag säga! Men jag är en klippa så jag klarade det.

Okej, jag har jättetråkigt så därför skriver jag massa ovärd skit, men det får man leva med ibland för farao!

Nu taggar jag inför en vecka som förmodligen inte kommer innehålla Adam något typ(?), han har nämligen fått någon n00b från England hem till sig som ska bo där hela veckan, och på fredag åker jag till Orust för att träffa min Erikis(!!!) och hennes familj.


Yours truly,
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback