It was peace and love, a festival down town

Nu sitter jag här och tänker på Peace and Love som vi var på i somras, vi hade det så jäkla kul. Och sommaren 2011 ska det bli ÄNNU roligare!!
Jag vill ha bilderna från Gabrielle så snart som möjligt, jag vill se ännu ful(l)are bilder än de som är utlagda på facebook.
Jag längtar, efter allt.
Och saknar allt.


I met a boy,
I met a boy last night
when me and the girls were out.
It was Peace and Love, a festival down town
in my hometown and
it was music and it was people everywhere
when I saw him standing there.
He was the cutest,
he was the cutest thing I had ever seen

Träffade även min boyfriend på peace and love, lovely!

Yours truly,
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback