I'm having an argument with myself

Nu var det ett tag sen jag bloggade (och har inte tid att blogga nu heller men det får bli ett tråkigt textinlägg idag) och det har jag faktiskt en jäkligt bra ursäkt för! Och den ursäkten är att jag drog till dalarna i tisdags och kom hem igår kväll, och som alla vet så finns det knappt något internet i dalarna, så det blev som det blev!

IIIIIIIIIIII alla fall= Idag är det två månader sen min fina kille flyttade till Norges huvudstad.. Hur känns det då? Ja, det är jävligt upp och ner, ibland är det världens jobbigaste, och ibland tänker man knappt på det. Så var det med det.

Här sitter jag i alla fall och äter stekta ägg och vindruvor, ska springa upp och slänga på mig ridkläderna och ta vovvisen och cykla ner till stallet så fort som möjligt.

Ikväll ska jag umgås med fina tjejer, och pga platsbrist fick vi ju vara hemma hos mig, but hey, jag klagar inte! Jävlar vad långt jag hade skrivit nu då!!

Har i alla fall upptäckt wordfeud, helt ok, får väl se om man blir beroende eller inte...
Undra om det är någon som har läst igenom hela? Isåfall= säg till mig i skolan så ska jag bjuda dig på något valfritt smaskens i skolans café! Just for fun liksom!

Yours truly,
Elin

Kommentarer
Postat av: emma fors / forzi.blogg.se

jag har läst hela!!

2011-09-09 @ 20:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback