The grown ups said; listen to your head

Imorse mådde jag inte som jag brukar. Gårdagens kväll började nämligen hos TP och sen drog vi till någon fest i två sekunder för att senare kila vidare till krogen!

Det blev nog rätt mycket igår, och det fick jag känna på i morses kan man ju säga.. Men av någon konstig anledning så kan jag inte sova efter att jag har druckit alkohol, vaknade av mig själv 08.30 i morses, ganska otippat!
Kan ju i alla fall säga att pizza till frulle satt faktiskt rätt bra ändå!

Glada småflickor på matfestivalen, bilden är snodd av Louiseee!

Undrar förresten när mitt hår ska börja växa på riktigt? Vill ju att det ska bli långt typ nu?

Yours truly,
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback