Det är väntan som fördärvar och förstör

Hola bandidos!
Måndag idag, ruuligt ruuligt, och jag har fullt upp på pluggisfronten! Prov måndag, tisdag och ondsdag, inte riktigt min grej va... men det är i alla fall över på onsdag!
 
På fredag däremot drar jag till huvudstaden och går på inflyttningsfest hos min käre bror, temat är "white trash" och jag har ingen aning vad jag ska ha på mig.. känns som ett sånt där lagom lätt tema, haha...
 
AJA nu ska jag sluta slappa, träning står på schemat, sen blir det plugg, plugg och åter plugg.. åh vad roligt!
 
såhär skulle jag inte ha något emot att ligga nu, är sååå tröööööött! rätt ny bild också, från falsterbo 2010, men okej det var kul och jag har inga bilder på min dator jao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback