Hurry boy, It's waiting there for you

TJÄNARE!
idag är det fredag, wiho, fast jag har ju haft fredag hela veckaan, mohaha!
mår i alla fall 1000 gånger bättre än vad jag gjort de senaste dagarna så har varit i skolan både igår och idag. ÅH så roligt, eller?
I alla fall så är det JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVligt kallt ute, trodde jag skulle dö idag, måste sluta med skinnjackan och västen nu alltså... är så dålig på sånt där haha! köpte mig ju en finfin kappa, men måste fixa lite med knapparna så är den good to go!
 
Nu ska jag sätta mig och plugga lite rättskunskap, YEY ASKUL, och sen ska jag o mamma göra pepparkaksdeg som vi ska låta vila tills på söndag då det blir adventsmys med peppisbak! mysigt!!
 
den här värmen skulle inte sitta fel nu istället för denna jävla kylan.. fast ska man tänka positivt så är det ju så fiiiiiiiiiint med snööö!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback