Today I don't feel like doing anything

Börjar bli en vana att det går ett tag mellan inläggen här, men who cares?
Vi var i alla fall på IKEA i söndags och jag hittade lite finfina saker till min framtida bostad! Efter lite köttbullar och soffprovande åkte vi ner mot Ullared och vi gjorde oss hemmastadda i stugan som vi spenderade natten i!
Sen var det en heldag på Gekås som gällde i måndags, jag köpte huuuuuuur mycket som helst kändes det som, det var i alla fall jag som stog för den högsta summan på kvittot...
Det tog rätt många timmar att åka hem, snökaos kan man lugnt säga att det var. Så när jag kom hem var det straight to bed som gällde!
 
 
Meeeeeeeeeen sen vaknade man ju mitt i natten o spydde o hade sig, så har väl åkt på någon sorts influensa/matförgiftning eller whatever.. ROLIGT!!!
Låg ju inne på sjukhus ungefär vid denna tiden för ett år sen pga blindtarmen, ingen operation då för jag fixade det ändå, like a boss. Men tänk så är det den som spökar nuuu, oh noooooooooooooooooooo i så fall......
 
Blev ingen bild i inlägget idag, men jag skyller på att jag är sjuk, för hade jag lagt upp en bild hade det förmodligen varit på den underbara snön som har fallit huuur länge som helst nu, huuur mysigt som helst! Ni kan väl föreställa er den bilden, eller så kan ni vrida på huvudet själva och kolla ut genom fönstret (om det inte är för mörkt, men då får ni göra det någon annan gång, OKEJ??)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback