17 November 2012

Fett lam rubrik, men den här dagen förtjänar typ inget annat! Vaknade så jävla bra, en minut innan väckarklockan ringde (gotta love when that shit happens asså), men sen gick allt utför: håret fucka ur, yoghurten var slut, brödet var äckligt, smöret hamnade på golvet och på den vägen var det... KUL LIV/DAG tänkte jag och trodde inte att det kunde bli så mycket värre.
Meeeeeen vid halv tre typ hände det som inte fick hända, det var liksom pricken över i:et, det var grädden på moset, det var droppen som fick bägaren att rinna över, det var ketchupen på korven och allt sånt där, då kände jag bara såhär "åh nej".
 
Såhär känner jag om dagen alltså, okej bilden är typ från 2011 men den kommer alltid funka, så är det bara!
 
Hejdå dagen, nu är klockan 00:14 och jag är jävligt glad att du är över, may you burn in hell typ. 
 
Yours truly,
Elin
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback