Drop it like it's hot

Blä, vet inte vad jag ska skriva, men det var ju ett tag sen nu så en uppdatering är nog bäst vaaaa?
Jag och Te var och provade balisklänningar i alla fall, hittade väl en del, men det är lite svårt att veta vad man ska ha asså! Te hittade i alla fall en som var S U P E R F I N, den satt som en smäck på henne, varför kunde det inte hända mig, haha..
 
Asså blaeh, är för mätt/sprängd för att skriva något (OCH RADION HAR FÖR HÖG VOLYM MEN JAG ORKAR INTE SÄNKA OKEJ!?!?) så ni får nöja er med detta otroligt roliga inlägg, WIHO!
 
en av mina favoritbilder från balen, av alla typ 500 som jag knäppte, åh snart är det jaag som är där
 
NU är det bråttom! Ska ut med Eddie och sen ska jag åka till gymmet och spinna loss, yee!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh jag älskar också den bilden!! Mästerfotograf!

2012-11-28 @ 18:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback