If I could turn back time

Nu har jag fått ett sånt där blogg-ryck igen, får ju såna lite då och då. Dom håller väl oftast i några månader, så passa på att njuta av inblicken i mitt liv nu när ni får chansen!
Ska ändå försöka skriva så ofta jag kan, men vi får väl se om det går! Om någon månad lär det ju vara ett inlägg som börjar typ såhär: "nu skiter jag i det här med bloggande, det här får bli en plats där jag bara skriver av mig någon gång ibland", för så har det låtit minst två gånger förut haha, så kass är jag!
 
IIIIIIIII alla fall så har det hänt en hel del sen sist (tro fan det, det var ett år sen jag skrev sist), men ärligt talat, ni som inte vet om vad det är som har hänt har förmodligen inte med det att göra! Lär ju inte skriva ut allt här, för nu är det time för att blicka framåt tycker jag (trying to be positive, GOOD FOR YOU ELIN)!
 
Såhär ser jag ut nu (typ, detta var i somras men) i alla fall, (måste ju skriva det för alla mina läsare som inte känner mig, MAN VET JU ADRIG OKEJ!??) det är i alla fall jag där i brunt hår, mer än så tänker jag inte säga.
 
Men jag antar väl att vi hörs, nu ska jag åka och träna, wihooooo roligt!
Förresten, fan vad paranteser jag skriver, men I DON'T CARE, I LOVE IT!
 
Yours truly,
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback