Jag äter inte mina vänner för dom är en del av mig

Alltså dom här senaste veckorna har jag verkligen insett på nytt hur fina vänner jag egentligen har, mina vänner är helt enkelt bättre än alla andras vänner, och det står jag fast vid! Så pilutta er, ni som inte har vänner som jag!
 
Ville bara ha det sagt, så kan jag informera er om mitt underbara och händelserika liv, jobbade i lördags och i söndags. Länge i lördags och inte lika länge i söndags, men det hände inget roligt då ändå, för jag hatar söndagar och det är ärligt talat den dagen i veckan då inget gott kan hända världen.
Idag däremot, måndag - the best day in the whole weeeek jaoo, har jag gjort sååååååå mycket! Har planixat inför nyår och fixat och donat där, strax klart för att bokas, very exiting ohyessssss! 
 
MENNN nu ska jag kila iväg och tränixa en liten stunddddd och sen ska jag väl sätta mig med en engelskainlämning som vi för övrigt har typ en månad på oss att göra, men jag gör den i tid så är den klar, wihoo vuxenpoäng till miiiig, caching!
 
Här är btw en bildis på två av mina fina vännisar, ni är saknade tjejor och jag kommer snart och hälsar på er, yeah! Och nej, dom brukar inte se ut så, det var collagetema på en fest och dom var... en texasfarmer och en sportsgeek... eller något... fina i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback