Jag kan inte tänka på annat än bara dig

Ayayay dios mio! Igårigårigår........ vetefan vad jag gjorde igår... meen idag har jag i alla fall skrivit nationella provet i svenska, uppsatsdelen, hur det gick vet bara gudarna! Snart vet väl jag med, men ah, ni förstår.
På provet var jag tvungen att ta pauser lite då och då, och jag hade min egna dator (inte skoldatorn) pga en anledning som jag inte vill berätta (skoja baraaa, det är för att skoldatorn är cp och fuckar ur ibland).
 
I ALLA FALL, under mina pauser så satt jag och kollade igenom mina bilder och såg då massa bilder på mig och min förra häst och då fick jag feeling så nu har jag precis kommit hem från stallet! Hängde med min mamma och en tjej i stallet på en ridtur på min nuvarande häst dåva! (för er som inte vet så har jag inte varit i stallet på typ en månad och har i alla fall inte ridit sen oktober jao)
 
Intressant va? I alla fall så sitter jag nu och äter müsli och fil (nä, det gör jag inte för den tog slut när jag skrev om hästjäveln) och laddar upp inför ett gympapass jag ska gå på idaaag! 
Seeen blir det myspys hos Te, vi ska köpa gottgott på kvantum och sen blir det mys för hela slanten!
 
Jag och min förra häst Shamira, åh vad jag saknar henne...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback