Let's remove the space between me and you

Hejhej allihopa (ni är SÅ många ska ni veta!!!)
I alla fall, har jobbat hela helgen, och det är faktiskt inte så jobbigt som man kan tro, som man säger: tiden går fort när man har roliiiigt (fast det är snarare så att tiden går fort när man har mycket att göra he-he)!
Idag stannade jag kvar på jobbet ett tag efter jag hade slutat och vi planixade en utgång med workmates, sveineruliiigt lär det ju bli, älskar mina jobbarkompisar, wihoo!
 
Nu ska jag i alla fall chilla lite i le soffa! Är ledig från skolan måndag och tisdag - S K Ö N T, så imorn ska jag och Te prova balklänningar och äta sushi! Meow, ser fram emot student o kortege o bal o allt nu jaoo!
 
Fiiiiiiin fina flickor på kortegen 2012, snart är det min tuuuur!

Kommentarer
Postat av: Dirk Diggler

HeJ!
Var ett tag sen jag kikade in här...det har ju uppdaterats som tusan...såå kuligt! jag var på gymet igår såg dig ej...*snyft*....kanske en annan gång.....

2012-11-26 @ 10:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback