Who's gonna save the world tonight?

Idag är det 200-dagars (wihootvåhundradagartilllstudentenye) och det var superhjältetema i skolan. Vi var awesome och var ninja turtles, sjukt bra, ja tack, frågor på det? Ne, bra.
 
Har egentligen inget att skriva, inget kul i alle fall, så atteeeehhh jag slänger helt enkelt upp en bild från dagennnnnnn som gått!
Här har vi då Tobhee, Johnny, jag och Josémattafakka. Redo för att möta världen.
 

I alle fall, tänkte skriva att jag satt o käka risifrutti, men den tog slut så det var väl inte speciellt spännande.. MEN nu ska jag hoppa upp i duschos och sen dra mig mot Nikis place, ikväll blir det Mario Kart till att börja med, vad som händer sen får den som lever se, SÅ SPÄNNANDE!!!
Hade!
 
Yours truly,
Elin
 

Kommentarer
Postat av: emmaaaaaaa

du glömde nämna coopbesöket!!!!

Svar: faaaan förlåt!!!
Elin Briggner

2012-11-16 @ 21:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback