A trip down memory lane

Kollade precis igenom lite bilder på min facebook i hopp om att hitta någon fin bild att kunna lägga upp här, men istället blev det en tillbakablick för mig på en del av mitt liv och jag inser såhär i efterhand att OJ vad kul jag har haft under årens gång med mina underbara vänner!
Det finns bilder på mig och mina kompisar som är mer eller mindre smickrande, men det skiter jag fullständigt i för dom är fulla av minnen från alla de underbara kvällar vi haft tillsammans! 
 
Fasen vad jag älskar mina vänner, både de nya och de gamla, de som gått sin väg och de som jag ännu inte mött. Jävlar, vad djupt det blev, but I like it!
 
här är en bild från en galen kväll, sista kvällen på P&L 2010, jag drog dit mina vänner för att jag ville se EN enda artist, och det slutade med att vi drog dit tre år i rad, tre underbara festivaler, men ingen festival kommer någonsin kunna slå just peace and love-festivalen år 2010! ps. vaseline <3
 

Kommentarer
Postat av: Snabbs

Om jag får vara lite petig här så menar du P&L 2010 ;) Hur som helst, UNDERBARA minnen! Puss pårej<3

Svar: shit va pin! detta ska ändras direkt! PUSS <3
Elin Briggner

2013-10-15 @ 14:45:49
URL: http://shittydays.blogg.se
Postat av: Dirk Diggler

Nice!.....och vilken var den enda artisten du åkte dit för att se? *nyfiken*

Svar: Lasse Lindh!
Elin Briggner

2013-10-18 @ 13:58:34
Postat av: Byan

Haha så jäkla bra! Dör så kul vi hade, åh <3

Svar: Bäst.i.världen!!!
Elin Briggner

2013-10-19 @ 01:42:38
Postat av: Dirk Diggler

I see..vad gillar du mer för artister då? Några av mina fav är Kent och Håkan Hellström....

2013-10-19 @ 16:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback