Ingen vind kan blåsa omkull oss nu

15 dagar kvar idag.
Jag kan knappt tänka på att om två ynka veckor (okej, plus en dag) så kommer jag och tjejerna sitta på ett plan som ska ta oss till Peking, där det är byte till nästa plan som ska ta oss till AUSTRALIEN!!!!! När jag tänker på det pirrar det i hela kroppen och jag kan inte låta bli att få fram världens flin på läpparna, jag börjar ju undra lite hur det ska gå att fungera som människa dagarna innan vi ska åka...
 
Igår i alla fall så styrde jag och Frida upp en liten förfest hemma hos henne, vi var inte så många men SÅ trevligt och kul det var alltså! Vi gjorde mojitos, snackade om jobb och hade en allmänt trevlig kväll. Vi styrde stegen mot Bogrens och efter lite trängande i kön kom vi in och det var en riktigt bra utgång, hade superkul och hela kvällen flöt på precis som jag förväntat mig, supernice! 
Hoppas på en minst lika trevlig och rolig kväll nästa helg då det är dags för mig att ha en "avskedsförfest" med några av mina närmsta vänner, är så himla taggad, livet är helt okej just nu!
 
Jag och fina Fredén igår hos Frida, det är väl lika bra att ni vänjer er vid kassa mobilbilder med tanke på att det är det som lär laddas upp från down under!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback