Titta på mig när jag dansar

CIAO BITCHESSS!
Just nu gillar jag livet, just nu är det så bra! Jag hänger med kompisar, knegar lite då och då och vädret är UNDERfuckingBART!! + att vi åker till andra sidan jorden om 22 dagar, but hey, det är ju bara småpotatis...
 
Tänkte att jag skulle förklara lite om Australien och allt det där, men jag har inte tid just nu så den smaskiga informationen får ni vänta ytterligare på, den som väntar på något gott väntar ALDRIG för länge, right? (alltså skriver alltid som att jag är typ freakin' Kenza och har hur många läsare som helst haha, so lame, but who the heck cares!?)
 
I ALLA FALL så tänkte jag väl försöka uppdatera här lite även när vi är i aussie, så om man vill veta vad som händz down under är det här man ska hålla koll, ELLER på så får man adda mig på skype, men det har jag inte fixat än.. en sak i taget nu!
 
en lite fin bild på mig och kära José (en av tjejerna som ska med till Australien) strax innan vi tog studenten, härlig kväll, jappjapp!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback