Tell everybody I'm on my way

TJAAA!
Idag är det SEX små dagar kvar tills planet lyfter.. eller okej, om fem timmar och tre minuter är det EXAKT sex dagar, jag tror jag får feber!
Självklart har jag fixat lite småsaker tidigare, såsom strömadapter, dagbok, mobil och rygga osv... MEN just nu, just idag, för ca fem minuter sedan så plockade jag fram mina shorts för att prova dem och se vilka som får följa med down under och helt plötsligt, bara sådär, så blev det verklighet! Eller blev det verkligen det? Jag vet inte, KAN INTE FÖRSTÅ att jag kommer stå med mina små fötter på andra sidan jorden om en ynka liten vecka, kommer nog inte förstå det förens vi ska åka hem igen typ haha! 
 
NÄ, nu är det hög tid att ta tag i de där sörjans shortsen och linnena (linnenen? linnenarna?) alltså, jobbigt liv just nu... 
 
för några dagar sen stötte jag på en bild där man såg vad alla länder bidrog med i världen, detta är då Australien, känns tryggt, jajjemän!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback