This beat be bumpin', bumpin', this beat go boom, boom

Hola bandidooos!
Idag är en sån där otroooligt produktiv dag från min sida! OBS!! ironi!
Har i alla fall hunnit äta en gosfrulle, gått på berget med TP och bytt header sedan jag vaknade! Senare vankas kesoplättar (MUMS) och ett träningspass på mitt kära friskis&svettis, wihoo!
 
Har väl inte så mycket mer att säga, känner att jag drar ut på att berätta om aussie så mycket jag bara kan, men det är nog för att jag inte vet vad jag ska berätta egentligen? Aja, det löser sig säkert! Tänkte lägga upp lite unseen pictures från studenten som ni ska få njuta av så länge!
 
Malin, Jonna och jag när jag och mamma hämtade upp dessa fina pinglor innan champagnefrullen på studentdagen!
 
Tjejerna från klassen PÅ champagnefrukosten, som var hos Hanna och Ida på berget!
 
De flesta bilder från studenten är typ såhär suddiga så de får förbli unseen faktiskt.. Men här är finisarna José och Josse med mig i alla fall!
 
Efter utspringet var det mousserande rosé och glädjetjut som stod på schemat, kanske inte världens bästa bild, men det var GLÄDJE!
 
Jag, mina fylleögon och min bror poserade så gott vi kunde!
 
Några dagar senare åkte jag och mor&far till stallet för att ta tackkortsbilder så här är en av de 100 000 bilderna vi knäppte...
 
Är man hästtjej är det obligatoriskt med bilder med pållen i vit klänning och studentmössa, just the way it is!
 
Man måste även sitta på hästen och förstöra klänningen!
 
RESULTATET! Detta blev tackkortet, det blev en till bild också men jag kommer inte ihåg vilken, men den är väldigt lik denna...
 
Kanske är roligast för mig att se dom här bilderna, men frankly så skiter jag i det, jag vill ha dom på min bloggirino!
I alla fall, alla som förgyllde min student och bal på något sätt, TACK för det! Bästa dagarna i mitt liv hittils, klyschigt, but it's true!

Kommentarer
Postat av: Dirk Diggler

Verkligen fina bilder. Jag gillar spec bild 6. Very nice!

2013-10-19 @ 16:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback