I feel it in my bones

Hejsanhoppsan! 
Nu har det, som vanligt, gått ganska lång tid sedan jag bloggade sist... Meeen denna gången har jag faktiskt en bra ursäkt då min mobil slutade fungera och blablabla, men det är fixat nu så nu blir det skärpning på bloggandet! 

Vad har hänt sen sist då? Joo vi har gjort Great Ocean Road och också en tripp till Phillip Island där man kunde se pingviner! Vi har skiljts från Georgie som har varit med oss på vår resa i tre månader, sorgligt men sant..
Vi har också köpt en VAN(!!!!!), en blå liten jävel vid namn Pål-Francis som hittills har tagit oss fram troget från Melbourne till Sydney! 
Vi har stannat på så himla fina platser så man blir ju helt till sig, har dock de flesta bilderna på kameran då min mobil inte var på topp, menmen, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! (Ni alltså hehehehe) 





Här har ni iaf några bilder, de första är från Great Ocean Road och de sista är från att vi köpte den lille blå vanen och började vår resa. Livet leker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback