Up in here, up in here

Tjenixen! Sen jag skrev sist har jag hunnit vara i Byron Bay, Nimbin och nu är jag i Surfers Paradise! Har förstås varit i massa småstäder också men såna ställen kan jag berätta om när jag kommer hem, eller så kan man ju läsa Amandas blogg haha, hon är ju lite bättre än mig på att uppdatera hehe...

Livet är iaf rätt reko här, Byron var hur nice som helst, Nimbin var konstigt men mysigt och Surfers har hittills imponerat trots regn! 
Har tyvärr inte tagit så mycket bilder med mobilen, dom flesta blir på kameran nu för tiden, känns lite säkrare så, men några kan jag allt bjuda på! 

Här har vi Josse och Amanda i Byron Bay, första köpet av svindyrt goon, men goon är ju så gott så det är värt det (okej, alla som provat goon vet ju att så är inte fallet direkt)! 


Spenderade en (alltså inte bara en, men detta är en av dom) dag på stranden i Byron, har ju haft värre bakisdagar...

Joakim och Jocke var i Byron samtidigt som oss och en kväll lyxade vi till det och gjorde pannkisar, mumsismask!

Låste ut oss från vanen iaf två gånger i Byron, så nu kör vi runt med trasigt myggnät på fönstret, det duger i krig! Lelle Pål-Francis, som bilen heter! 


Ödlor var det gott om överallt i Byron, kröp på fötterna när man käkade mat, så har numera men för livet och vågar knappt ha fötterna på marken längre...


Och här har vi den färskaste bilden någonsin, den är tagen när jag gick och la mig vid 9 i morses efter en utekväll här i Surfers, käkade svensk pizza och fick skjuts hem av byggarbetare i deras lastbil, ja, det är lite så vi jobbar här! 

Ska väl försöka ta lite mer bilder och även försöka uppdatera lite oftare, men lovar inget hehehe! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback