Ingen vill veta var du köpt din tröja

Tjatjaaaa bloggeeeen! 

I måndags drog jag ut och åkte med Lorna, Tiff och Maddie en sväng. Vi tappade bort varandra en sväng, men hittade varandra igen och typ vid 13tiden drog vi in igen för då var det fixartiiime! 
Tog en snabb dusch och en snabb lunch och sen sminkade jag mig (första gången sen jag kom hit haha) och lockade håret (också en first sen jag kom hit!) innan jag drog till jobbet. Jobbet var i princip dött, hade några trevliga kunder, men annars var det rätt tomt, så vi busade lite med våra walkie-talkies. 
Stängde dock 30 minuter tidigare så var hemma redan vid 20:45 och bytte om och knäppte första! Då kom även Lorna och Maddie förbi en sväng då dom blev utslängda från klubben haha, det var dock många som blev det.. Men det var iaf jag, Jo, Bastien, Lorna, Maddie och Liam som förfestade lite här innan vi drog iväg! Och kul var det! Dansade och tog jägerbombs! Blev dock en kort afton för mig pga lite övertaggning vilket resulterade i lite för mycket alkohol på för kort tid haha! Men, mådde bra som vanligt! 

Dagen efter var dock inte lika kul, vaknade och ALLA mina grejer var borta. Körkort, betalkort, nyckel, jacka och skor haha!! Wtf!? MEN, king som jag är hittade jag allt igen på nolltid, eller ja, jag visste vart allt var på nolltid men allt var fixat till läggdags haha! Det var iaf en väldigt produktiv dag, hela 4 filmer lyckades jag klämma med folket i sofforna i källaren haha! OCH lyxade till det med en grym burgare på Long John's, smarre! 

Idag har jag däremot gjort några fler knop! Gick upp vid 8:30 och en timme senare var jag och Michelle på våra skidor/snowboard och jag har åkt heeeela dagen! Åkte med ett gäng som var ASBRA på förmiddagen så vi var i träden osv, kände mig rätt kass, men jag överlevde utan skador iaf! Efter lunch stannade Michelle inne, men jag ville ut igen, så jag drog ut med Josh och Kristine och tog några vändor, fick en riktigt bra känsla på slutet och försökte t o m på mig en 180 i ett hopp, men kraschade totalt haha!! Som tur är är pudret helt freakin' amazing här just nu så det gör inte ont när man ramlar! 

Just precis just nu ligger jag på mitt golv igen och lyssnar på musik. Ska snart ta en dusch och sen måste jag nog äta något. Helst laga mat också.. Blöööö! Imorgon är jag ledig igen så då ska vi nog ut och åka igen, wihoooo!


Här är reglerna vi var tvungna att följa på Ladies and Gents night, kan ju säga att reglerna följdes lite sisådär.. Men outfiten hade alla iaf!! 

Jo och jag innan vi drog iväg. Visade Jo bilder på stockholmsbrats haha, tyckte han såg ut som en! Man ser inte riktigt min klänning men har ingen bättre bild.. Den slutar iaf typ mitt på vaderna haha, så ful! 

Och här är en bild från dagen, alltså VILKEN dag. Älskar det här! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback