On the road again

Hejhej igen!
Nu är allt klart, typ allt i alla fall! Jag och mamma sitter i bilen på väg till Arlanda i skrivande stund! 
Det jag känner just nu är mest att jag är förväntansfull och lättad, äntligen har den största stressen släppt. Jag kan dock inte riktigt förstå vad jag har gett mig in på, men det är samtidigt så spännande att inte veta!! Jag hoppas typ att det finns några kul typer där och att jag kommer ha det riktigt kul! Eller asså att jag kommer ha kul hoppas jag ju verkligen! Vem vill inte ha det kul liksom!?

Alla jag känner tror ju typ att jag ska åka på semester och lata mig, men så, mina vänner, kan jag tala om att det icke är! Jag kommer jobba 7-17 måndag-lördag och vara ledig på söndagar, och det kommer säkert bli ASBRA, blir ju ganska lätt rastlös om jag inte gör något, hehe...

Menmen, det enda som är kvar att fixa nu är ju att köpa en bok på pocket shop (standard), köpa lösgodis och tuggummi samt komma med flyget, eaaasy! 

Första bilden på resan är TAGEN! Mamma är så supersnäll som kör mig hela vägen till flygplatsen och ger mig lite sällskap där, gulle! 

Kommentarer
Postat av: agnes

hur länge stannar du där??? kommer ner 15/3!!!!

Svar: Då ses vi, åker hem 22a :)
Elin Briggner

2015-03-03 @ 12:23:01
URL: http://utflykter.blogg.se
Postat av: systerrysterr.blogg.se

Håller tummarna du får en fantastisk resa! Din mammas arbetskamrat fia här :)

2015-03-10 @ 07:09:26
URL: http://systerrysterr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback