Let's talk about you and me

Helloooo! Nu jäklar blir det uppdateringen på uppdatering här, bara för att jag uppdaterar två gånger, haha!! 

Blir dock mest bilder denna gången! Red tre hästar idag och trodde jag skulle svimma för det var SÅ varmt!! Men lite (massor) vatten och en resorb kirrade biffen! 
Sen klippte vi alla polohästarnas manar och pannluggar, så nu är dom helt fula allihopa utan man och pannlugg... Är tydligen någon regel i polocrosse att dom inte får ha man så man inte kan ta tag i den, helknäppt! 

Var på research också i eftermiddags! Man åker typ in till stage 2 lejonen (dom lejonen som ska släppas lös i det fria och deras föräldrar) och observerar vad dom gör och hur dom beter sig! Slutar aldrig fascineras av lejon och deras otroliga lathet alltså, dom ser så mysiga ut när dom ligger och chillar! Plus fick se en underbar solnedgång på köpet så jag klagar inte! 

Emilia och Duke innan vi satte igång...

Japp, allt skulle bort, poor horsies

Research time, lätt den mest avslappnande stunden jag haft här so far , haha!

Min mexikanska roomie Catalinaaaaa och jag i solnedgången, mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback