Love me like you do

Hallihallå! 
Dom två senaste dagarna har varit lite speciella, vi har haft besök av pojkarna från barnhemmet här! Alltså SÅ härliga ungar, dom är så smarta alltså! Vi har typ gjort hinderbanor med dom och lite så, och idag fick vi i uppdrag att koka ett ägg utan kastruller eller vatten och barnen bara visste hur man gjorde, alltså SÅ imponerad!! 

Idag provade jag polocrosse för första gången också, det var skitkul! Svårt, men skitkul!! Och fort gick det! Ska lätt göra det nästa lördag också, skitkul! Får jag säga en gång till att det var skitkul? DET VAR SKITKUL! 

Men, nu är det dags för mexican party, så atteeeeh, nachos next! TTYL, ciao!

Jag och några av killarna från barnhemmet

Jag och Willows Way idag på polocrossen

En av killarna på polocrossen idag, dom var GRYMMA

Himlen just nu, as we speak! Lite vackert! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback