Safe and sound

Hallihallå vänner!
Ville bara tala om att jag lever!

Alla flygen gick bra, bytet och allt! Träffade lite sjyssta peeps på planen, bland annat två killar från Bosnien som skulle spela tennis och en snubbe från Indien som kunde typ ALLT om ALLT! Blev ju direkt påmind om varför det är så kul att resa; folket!

Kom iaf till Harares flygplats igår och fick mitt visa och allt, det tog forever men gick smidigt ändå! Träffade på Barbara från New York och Catalina från Mexico och sen var det bara att hoppa in i bilen i FYRA timmar till Antelope Park. Och ja, trafiken behöver vi väl inte säga så mycket mer om än att det är väldigt annorlunda från Sverige, hrm..

Nu har jag i alla fall varit här i typ två dagar och allt känns super! Dom andra volontärerna är jättesjyssta, maten är jättebra och min roomie är supersnäll (delar rum med Catalina från Mexico)! 
Vi har inte riktigt börjat med våra volontärarbeten än, det är nog först på fredag som vi har vår riktiga första dag. Så just nu är det mest introduktioner och massa att lära sig om i princip allt! 

Idag har vi iaf fått hälsa på lejonen(!!!!) och alltså OH MY, huuur härliga!? Dom var 7 månader gamla och såsåsåsååå fina! Imorgon ska vi ha våran elefantintroduktion där vi ska bl.a. få träna elefanterna o rida på dom!! EXCITED!! Och på eftermiddagen ska vi gå på två olika lion walks med de fyra sjumånaders lejonungarna! 
Sååå som ni kanske förstår så trivs jag som fisken i vattnet här! Det känns som att tiden kommer gå så fort dock, men ska verkligen försöka njuta och försöka ta in allt som händer haha! 

Harare, Zimbabwe

De två lejonungarna vi hängde med idag, Africa och Alika

No words needed alltså, dör lite

Kommentarer
Postat av: TP

Åhhh jag döööör!! Så avis!!!!

2015-03-02 @ 20:25:28
Postat av: Anonym

Gulliga små lejon. 😁

2015-03-02 @ 21:42:18
Postat av: Anonym

Njut Elin, hela tiden!!

2015-03-03 @ 07:28:50
Postat av: systerrysterr.blogg.se

Åh vilka minnen du kommer ta med dig, njut av varenda sekund!

2015-03-10 @ 07:06:49
URL: http://systerrysterr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback